سالم کالا
 

لوسیون ضد ریزش مو

کد پروانه ساخت: 48/10556، ضد ریزش ارثی مو، ضد خارش و ضد التهاب، تنظیم ترشح چربی پوست سر
تولید کننده: هربکس
وضعیت موجودی: اتمام موجودی
1,600,000 ریال

در مورد لوسیون ضد ریزش مو هربکس

لوسیون ضد ریزش مو هربکس برای جلوگیری از ریزش و کم پشتی مو خصوصاً در موارد ریزش ارثی، ریزش سکه ای، آلوپسی سبوروئیک و غیره فرموله شده است و همچنین لوسیون ضد ریزش مو به افزایش رشد موهای جدید کمک می کند. این فرمول انحصاری، اولین و بهترین انتخاب درمان برای پیشگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو است. با شروع مصرف در مدت زمان کوتاهي ريزش مو را متوقف نموده و با ادامه مصرف باعث پرپشت شدن موها ميگردد. نکته قابل ذکر اين که لوسيون ضد ریزش مو هربکس به علت پايه گياهي اثر دراز مدت داشته و بر خلاف پاره اي از درمانهاي شيميايي با قطع مصرف، ريزش مو برگشت نخواهد کرد. لوسیون ضد ریزش مو هربکس با افزایش گردش خون در پوست سر باعث می‌شود خون بیشتر و سریع‌تر به فولیکول‌های مو برسد و سرعت رشد آن‌ها افزایش یابد. این لوسیون مو همچنین میزان ترشح چربی غدد پوست سر را تنظیم می‌کند. میزان چربی پوست سر روی میزان ریزش مو و شوره تاثیر زیادی دارد.

محاسن لوسیون ضد ریزش مو هربکس

•    جلوگیری از ریزش مو و کمک به رویش مجدد مو
•    ضد خارش و ضد التهاب
•    تنظیم ترشح چربی پوست سر

روش مصرف لوسیون ضد ریزش مو هربکس

۱۰-۱۵ قطره از لوسیون ضد ریزش مو هربکس را روی مناطق مورد نظر پوست سر بریزید و به آرامی با نوک انگشتان به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. این عمل را ۴ بار در هفته تکرار نمایید (پس از استفاده موها را نشویید).

برچسب های محصول
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند، محصولات زیر را نیز خریده اند:

شامپوضد بوی بدن

200میلی لیتر، دارای عصاره اکالیپتوس و بادرنجبویه و عسل طبیعی ضد میکروب، ضد التهاب و ترمیم کننده زخم برطرف کننده بوی بد بدن
ریال