سالم کالا
 

کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده

کد پروانه ساخت: 48/10557 برطرف کننده التهابات پوستی ضد حساسیت و اگزما
تولید کننده: هربکس
وضعیت موجودی: موجود است
1,200,000 ریال

در مورد کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست هربکس

کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست هربکس به طور عمیق به پوست رطوبت رسانده و آن را ترمیم می نماید. هم چنین، وجود عصاره کالاندولا، عسل طبیعی و روغن زیتون در فرمولاسیون این محصول ضمن تغذیه عمیق پوست، باعث لطافت و جوانی پوست می گردد و پوست را در برابر عوامل مخرب خارجی محافظت می نماید.بعضی از افراد در شرایط هیجانی خاص مثل خشم ، ترس و … در مواجهه با سرما و گرمای شدید، به دنبال انجام فعالیت بدنی یا مصرف غذاهای تند و پر ادویه دچار قرمزی صورت می‌شوند.
گاهی سرخی پوست، یک یافته نژادی و ژنتیکی است، به این معنا که افراد یک خانواده یا یک نژاد خاص، گونه‌ها و صورت سرخ دارند. پوست‌های روشننسبت به آفتاب بسیار حساس است و سریعاً سرخ می‌شود. مصرف بعضی داروها به‌طور خاص ممکن است موجب تشدید یا بروز قرمزی صورت در افرادی که زمینه آن را دارند، شود.
شست‌وشوی مکرر صورت با صابون و خشکی بیش‌ازحد صورت می‌تواند باعث خشکی و التهاب و سرخی صورت شود. این خشکی و سرخی گاهی نه در اثر شست‌وشو، بلکه به‌صورت اولیه و به‌خصوص در کودکان دیده می‌شود.
بسیاری از فرآورده های آرایشی بهداشتی از جمله صابون‌ها، عطرها و مواد آرایشی که حاوی مواد موثره شیمیایی هستند ممکن است باعث ایجاد واکنش حساسیتی و قرمزی پوست شوند.
حالتی مشابه و معادل با شوره کف سر وجود دارد که در نواحی چرب و سطحی صورت رخ می‌دهد و با قرمزی، خارش و پوسته‌های شبیه شوره سر همراه است. این حالت با درمان مناسب قابل ‌کنترل است.
همچنین می توان به موارد کمتر شایعی از حساسیت های پوستی اشاره کرد که در آن یک بیماری پوستی یا داخلی خاص، موجب سرخی دایم ،متناوب ، موضعی یا کل پوست صورت می ‌شود.
از این موارد می‌توان به جوش های غرور جوانی، تغییرات دوران یاسگی و اختلالات هورمونی، مشکلات تیروئید و غدد بعضی انواع بیماری‌های رماتیسمی، سرطان‌ها و بسیاری بیماری‌های دیگر اشاره کرد.
کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست هربکس به ‌طور عمیق به پوست رطوبت رسانده وآن را ترمیم می‌کند.
کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست هربکس عصاره کالاندولا، روغن ‌زیتون و عسل است و عسل موجود در آن ترمیم‌ کننده، آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضدالتهاب است.
عصاره کالاندولا نیز ترمیم ‌کننده، ضدعفونی ‌کننده و ضدالتهاب است و برای اکثر مشکلات پوستی و بریدگی‌ها استفاده می‌ شود.
مواد آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های موجود در کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست هربکس از ایجاد رادیکال‌های آزاد و فرآیند اکسیداسیون در سلول‌های پوستی جلوگیری و کمک می‌کند عوارض پیری دیرتر ظاهر شود.
کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست هربکس اثر ضدالتهابی قوی دارد، بنابراین اگر پوست شما بسیار حساس و اغلب قرمز است این محصول کمک شایانی به تسکین آن می ‌کند.
به شما و به ویژه بانوانی که « پس از اصلاح و اپیلاسیون» با قزمزی ، خارش و حساسیت پوستی مواجه می شوند ، پیشنهاد می کنیم حتما از کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست هربکس ، استفاده کنند.

ویژگی‌های کرم ضد حساسیت و ترمیم کننده پوست هربکس

• ترمیم‌ کننده عمیق پوست
• رطوبت رسان
• حاوی عصاره کالاندولا، روغن ‌زیتون و عسل
• آنتی باکتریال ، ضد قارچ و ضدالتهاب
• جلوگیری از ایجاد رادیکال‌های آزاد و فرآیند اکسیداسیون در سلول‌های پوستی
• مؤثر در درمان اگزما و درماتیت