سالم کالا
 

کرم ضد آفتاب بیرنگ

کرم ضد آفتاب هربکس ( بی رنگ) کد پروانه ساخت: 48/10848 بهترین ضد آفتاب محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش غنی شده از عصاره های 100% گیاهی
تولید کننده: هربکس
وضعیت موجودی: اتمام موجودی
1,500,000 ریال

در مورد کرم ضد آفتاب هربکس

کرم ضد آفتاب هربکس دارای فرمولاسیون دو عملکردی است که شما را در برابر اشعه فرابنفش محافظت می نماید و همزمان پوست شما را تغذیه می کند. ترکیبات طبیعی بکار رفته در محصول نیز عسل، کالاندولا، چای سبز و دارچین به محافظت از پوست در برابر اثرات زیان آور نور خورشید مانند تیرگی، پیری زودرس و سرطان پوست کمک می کند. استفاده از ضد آفتاب در طول روز برای سلامت بسیار مهم و تاثیر گذار است. پوست های چرب به دلیل ترشح زیاد غدد چربی همواره در معرض بزرگ شدن منافذ پوستی هستند. کرم‌های ضد آفتاب هربکس علاوه بر حفاظت در برابر آفتاب، از ایجاد و تشدید آکنه در پوست‌های چرب و مستعد آکنه جلوگیری می‌کند .ضد آفتاب ضد تعریق و مقاوم در برابر آب مناسب برای پوست‌های چرب است. ضد آفتاب هربکس با حجم ۶۰ میلی‌لیتر مناسب برای تمام سنین به غیر از کودکان است.
به‌جز در نظر داشتن SPF در کرم‌هاي ضد آفتاب بايد بدانيد که معمولا افرادي که از اين محصولات حمايتي براي پوست استفاده مي‌کنند به سه دسته تقسيم مي‌شوند. سنين ۱۲ تا ۳۰، ۳۰ تا ۴۵ و ۴۵ سال به بالا. گروه اول نياز دارند تا از ضد آفتاب‌هاي فاقد چربي استفاده کنند. گروه دوم از ضد آفتاب مخصوص پوست نرمال و براي سنين بالاتر افراد نياز دارند که از اين محصول براي پوست‌هاي خشک استفاده کنند.

محاسن کرم ضد آفتاب هربکس

•حفاظت کامل از پوست دربرابر پرتوهای مضر UVB و UVA
• بدون ایجاد رنگ غیر طبیعی بر روی سطح پوست
• دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تایید FDA
• مقاوم در برابر تعریق و شستشو
• دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
• دارای ویتامین E جهت پیشگیری از ایجاد چین و چروک
• مناسب برای انواع پوست از جمله پوست های چرب

روش مصرف کرم ضد آفتاب هربکس

نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید.

استفاده از ضد آفتاب را هر۴-۳ ساعت تجدید نمایید.

برچسب های محصول