سالم کالا
 

سرکه بالزامیک خرما

سرکه بالزامیک خرما

سرکه بالزامیک خرما دارای گروهی از آنتی اکسیدان ها است که به آنها ترکیبات پلی فنولی گفته می شود.

پلی فنول‌ها رادیکال های آزاد شده در بدن را خنثی می کنند و در نتیجه عملکرد سیستم ایمنی بهبود می یابد.

از این رو سرکه بالزامیک می تواد خواص ضد میکروبی و ضدعفونی کننده داشته باشد.

سرکه بالزامیک خرما به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی می تواند عملکرد ضد پیری سلول‌های بدن، ضد سرطان و ضد بیماری‌های قلبی و عروقی داشته باشد.

اگر به جای سس‌های پرچرب که به طور معمول برای سالاد استفاده می‌شود از این سرکه استفاده شود طبیعتا دریافت چربی در رژیم غذایی کاهش می یابد که در مصرف طولانی مدت می تواند به بهبود کنترل وزن و بهبود چربی خون منجر شود.

این نوع سرکه باعث بهبود حساسیت به انسولین می شود، در نتیجه می تواند به کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت کمک کند.

انواع سرکه به علت دارا بودن اسید استیک، تا حدی به کاهش چربی خون کمک می کنند و سبب پایین آمدن کلسترول و تری گلیسیرید در افراد دارای چربی خون بالا و یا افراد مستعد برای ابتلا به چربی خون بالا می شود.

از سوی دیگر چون سرکه دارای اسید استیک است، محیط دستگاه گوارش را اسیدی کرده و جذب عناصری مثل کلسیم و آهن را افزایش می دهد.

بنابراین کسانی که دچار کم خونی و فقر آهن هستند می توانند همراه با گوشت از سرکه بالزامیک استفاده کنند.

مشاهدات نشانگر وجود یک سری ترکیبات در سرکه بالزامیک است که می تواند میزان حساسیت به انسولین را در افراد بالا ببرد یعنی اینکه باعث می شود انسولین بهتر در بدن عمل کرده و قند را به داخل سلول هدایت کند.

در نهایت برای کنترل قند خون در افرادی که دیابت دارند و یا در مرحله پیش از دیابت هستند مفید واقع شوند.

سرکه بالزامیک خرما بر خلاف بقیه سرکه ها دارای طعمی شیرین است.

ماده اولیه در تولید این محصول خرما می باشد که تقویت کننده قلب، رسوب زدایی از رگها، تنظیم فشار خون، دارای کلسیم، فسفر، روی، ویتامین آ، ب۱، ب۲، جلوگیری از پوکی استخوان، آلزایمر، بیماریهای پوست و مو است.

 

تولید مواد اولیه سرکه بالزامیک (خرما) مطابق با اصول و قوانین ارگانیک، بدون استفاده از سموم و کودهای شیمیایی صورت می پذیرد.

فرآیند تولید سرکه بالزامیک خرما حداقل 120 روز (4 ماه) به طول می‌انجامد.

این محصول بدون استفاده از هرگونه نگهدارنده، مواد افزودنی و رنگ، به صورت بیوتکنولوژیک تولید شده و فاقد تاریخ انقضاء می باشد و کهنگی باعث ارتقاء کیفیت آن می شود.

سرکه بالزامیک خرما نوع درمانی و مسن سرکه است که خواص آرام‌بخش و طعم دهندگی مختص خود را دارد و در بین چاشنی های طبیعی به خاطر خواص بالایی که دارد بسیار توصیه می شود.

این محصول که رنگ قهوه ای تیره ای دارد طعم ترش سرکه و شیرینی خاصی را به غذا می دهد و امتیاز آن به سرکه بکر نیز ماندگاری بالاتر و خواص درمانی و آروماتیک بیشتر آن است.

بالزامیک با اینکه اسیدیته ی نسبتا ملایمی دارد به خاطر شیرینی طبیعی که دارد بسیار ملیح تر از سرکه ی بکر می باشد و کالری بالاتر آن نسبت به سرکه هم از ضعف ناشی از اسیدیته ی آن در بدن جلوگیری می کند.

برای استفاده از سرکه بالزامیک خرما اینجا را کلیک کنید.

salemkala.ir

نظر خود را ارسال کنید